Madurodam Events
Over Madurodam Events
Madurodam Events in Den Haag, de plek voor je congressen en/of feesten, met een prachtig uitzicht over heel Nederland!
Ben je op zoek naar een bijzondere locatie? Organiseer het groots in Madurodam!
Madurodam maakt van ieder (zakelijk) evenement een Nederlands hoogtepunt. Laat je inspireren door de grote verhalen van Nederland; van een eerbetoon aan de Flying Dutchman tot innovaties in de strijd tegen het water.
Of het nu gaat om een congres, beurs of (personeels)feest. Madurodam Events maakt het mogelijk, denkt met je mee en doet er alles aan om je evenement zo speciaal mogelijk te maken. En dat begint natuurlijk al met de locatie. Waar anders kun je een evenement organiseren met uitzicht over héél Nederland?
Als beroemd themapark beschikt Madurodam over 7 multifunctionele zalen met een capaciteit van 20 tot 1.200 personen en met uitzicht op alle hoogtepunten van Nederland. Je bent het hele jaar door welkom, zowel overdag als ’s avonds.
Wanneer het park ’s avonds oplicht met 33.000 (led)lampjes, is dat een adembenemend gezicht. Extra bijzonder is dat alle opbrengsten van Madurodam worden gedoneerd aan goede doelen voor kinderen. Met je evenement draag je daar een steentje aan bij.
Highlights
- 7 zalen in totaal
- Moderne zalen voor feestelijke evenementen tot 1.200 personen
- Zalen voor zakelijke bijeenkomsten tot 300 personen
- Exclusieve private dinings
- 2 grote, zonnige terrassen
- 450 parkeerplaatsen
- Uitvalswegen A12, A4 en A44 liggen op 5 minuten rijden
- OV stopt voor de deur
- Madurodam schenkt haar opbrengsten aan goede doelen voor kinderen
- Uitzicht over en natúúrlijk toegang tot alle hoogtepunten van Nederland
- Leg een unieke link tussen jouw event, onze locatie en één van de vele verhalen waar Nederland groot in is. Benieuwd naar de mogelijkheden? Vul dan het informatieformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
De WAUW voor jou
Foto's

Madurodam Events in het kort
Capaciteit
Mogelijkheden
Rolstoel toegankelijk
JaTeam

Bart van Doorn
Sales manager

Marianne van de Graaf
Event Manager

Demi Maatkamp
Event Manager
Onze locatie
